Fototentoonstelling Fotoclub Molenwaard

Fotoclub Molenwaard houdt in de periode van vrijdag 19 december tot en met 3 januari een tentoonstelling in de kiosk aan de Planetenlaan 11b (het voormalige Santerello pand). Foto’s van clubleden laten de bezoekers kennismaken met verschillende soorten van fotografie. Hierbij kan worden gedacht aan de bekende architectuur-, portret-, landschap- en natuurfoto’s. Ook minder bekende vormen als experimentele fotografie, model- en straatfotografie en Urbex (het fotograferen van verlaten en leegstaande panden) komen aan de orde.

De expositie kan in ieder geval worden bezocht op vrijdag 19 en zaterdag 20 december, zaterdag 27 december, vrijdag 2 en zaterdag 3 januari.

De fotoclub werd twee jaar geleden opgericht en telt momenteel ongeveer veertig leden. Zij komen eenmaal per veertien dagen op woensdagavond bijeen in het clubgebouw van de N.K.P.V. aan de Veerweg. Zie voor uitgebreide informatie: www.fotoclubmolenwaard.nl.