Open Dag & Expositie

Open Dag

Dit jaar bestaan we 5 jaar! Dat vieren we met een Open Dag op zaterdag 9 juni. Iedereen is welkom van 11 tot 17 uur in het clubgebouw van de IJsclub Schelluinen.

Programma:

Doorlopend:

• Photoshoots: Laat je fotograferen als model
  • De Fotodokter: Heb je een foto waar je niet (helemaal) tevreden mee bent? Neem deze (digitaal) mee en onze ‘doktoren’ gaan er m.b.v. Photoshop en Lightroom mee aan de slag.
  • Diverse presentaties en demonstraties/workshops: O.a. ‘Fotograferen door een glazen bol’ en het spectaculaire ‘Splash-fotografie’.
    13.00 en 15.00 uur

• Photowalks: Wandel mee met één van onze ervaren fotografen die je tips geeft hoe je de mooiste foto’s kunt maken.
    14.00 uur

• Workshop speciaal voor kinderen: Leer hoe je je vriendje of vriendinnetje het mooist op de foto kunt zetten en hoe je de beste selfies kunt maken.
    15.00 uur

• Workshop ‘Spelen met perspectief’: Zorg voor komische effecten in je foto’s door te spelen met ‘gedwongen perspectief’.
  •
    Doe mee aan de fotowedstrijd of waag je kans op een leuk prijsje uit de grabbelton.

Kom langs, breng je camera mee en doe mee!

Waar:

Clubgebouw IJsclub Schelluinen
Sportlaan 4, Schelluinen

Wanneer:

Zaterdag 9 juni , 11.00-17.00 uur

Expositie

Benieuwd naar ons werk? Bezoek dan onze jubileum-expositie met het thema ‘v5f’ in de Grote Kerk in Gorinchem. Ieder lid van de fotoclub heeft vanuit zijn of haar eigen stijl het thema vormgegeven, hierdoor is een verrassende mix van foto’s ontstaan.

Kijk voor meer informatie ook op www.grotekerkgorinchem.nl.

Waar:

Grote Kerk Gorinchem
Groenmarkt 7, Gorinchem

Wanneer:

Vanaf woensdag 13 juni t/m donderdag 14 juli
woensdag en zaterdag – 11.00-16.30 uur en tijdens de culturele route op zondag 8 juli.