Expositie ‘De Elementen’

Van 13 september tot 1 november organiseert Fotoclub De Ontspanner haar eerste expositie in De Punt Arkel (Schotdeuren 52).

In de tuinkamer van De Punt Arkel worden regelmatig exposities gehouden, deze keer is het onze beurt. In de expositie staan de 4 elementen (aarde, water, lucht en vuur) centraal. Doordat alle leden de mogelijkheid hebben gekregen een aantal foto’s in te leveren, vormt de expositie een mooie afspiegeling van de vereniging.

De geëxposeerde foto’s zijn te koop, de opbrengst gaat naar de Voedselbank Giessenlanden-Zederik en via de Wereldwinkel Arkel naar Centre Nimba, een school voor kinderen met een lichamelijke handicap in Guinée, West-Afrika.

De expositie is te bezichtigen van 13 september tot 1 november tijdens de openingstijden van de Wereldwinkel: dinsdag t/m zaterdag van 10.00 – 17.00.

De expositie wordt mede mogelijk gemaakt door:
• Ambachtsbakker De Jager – Arkel
• Büller Bouwmaterialen – Arkel