Expositie in Beatrixziekenhuis Gorinchem

Vanaf 1 juli t/m 30 september 2017 exposeren 18 leden van Fotoclub De Ontspanner gezamenlijk in het Beatrixziekenhuis in Gorinchem.
Door middel van exposities wil Rivas Zorggroep (waarvan het Beatrixziekenhuis onderdeel is) een gastvrij en vriendelijk ontvangst bieden. Kunst kan bij patiënten en bezoekers voor ontspanning en afleiding zorgen en werkt sfeerverhogend. Verder kunnen wachttijden wat aangenamer worden doorgebracht; kunst als ‘wachtverzachter’.
Ieder lid van de vereniging heeft de mogelijkheid gekregen foto’s voor deze expositie in te leveren. De expositiecommissie van de fotoclub heeft hieruit 18 foto’s geselecteerd, waardoor een verrassende mix van onderwerpen en stijlen is ontstaan.

Bezoekadres:
Banneweg 57, 4204 AA Gorinchem