Expositie in De Kruitmagazijnen

Edit: door de huidige strenge corona-maatregelen is de expositie in ieder geval tot en met 19 januari a.s. gesloten.

Vanaf vandaag tot en met 6 maart 2021 exposeren we in De Kruitmagazijnen in Gorinchem foto’s rondom het thema ‘De Uitdaging’.

De Uitdaging is een maandelijkse onderlinge wedstrijd voor leden van de fotoclub, waarbij de maandwinnaar het thema voor de volgende maand bedenkt en daarna ook de inzendingen jureert.
In deze expositie is een selectie van de winnende foto’s te zien.

Stichting Symposion Gorinchem organiseert in De Kruitmagazijnen exposities van hedendaagse kunstenaars, om zo een brug te slaan tussen verleden en heden. De kruitmagazijnen zijn twee prachtig gerestaureerde ruimtes die in de stadswal zijn gemetseld, eind 19e eeuw, als onderdeel van de Oud Hollandse Waterlinie en vesting van Gorinchem.

De expositie is elke zaterdag en zondag te bezoeken van 13.00u tot 17.00u. De toegang is gratis.
Bezoekadres: Dalemwal 19, Gorinchem.